ceremonileder fundet
Vi har fundet en ny ceremonileder, som vi glæder os til at præsentere - navn og foto og livshistorie kommer snarest.
Vi leder efter en ny ceremonileder - er det dig?
Stillingsbeskrivelse
Vi søger en freelance ceremonileder til Livsceremonier, som er et lille selvstændigt firma, der arrangerer bryllupsceremonier og begravelser uden for Folkekirken.
Siden 2008 har vi arrangeret smukke og personlige ceremonier og i takt med, at efterspørgslen stiger, har vi brug for endnu en ceremonileder, primært på Sjælland, hvor de fleste ceremonier finder sted, men vi hører også rigtig gerne fra én med bopæl i Jylland.
I Livsceremonier er der ingen regler – kun ønsker. Alt kan som udgangspunkt lade sig gøre. Sammen former vi ceremonien fuldstændig som brudeparret eller de efterladte ønsker det – med os som sparringspartnere og ansvarlige ceremoniledere. Det gælder både valg af sted, musik, sange, ord og ritualer samt udarbejdelse af bryllups - eller mindetale.
Mange mennesker lægger deres største øjeblikke i vores hænder og det er vores ansvar, at ceremonien bliver en mindeværdig stund – uanset omstændighederne. Vi møder familier både i den største glæde og den dybeste sorg, derfor er forventningerne til den næste ceremonileder temmelig høje.
Vi forestiller os, at du er en troværdig, kreativ og sejlivet ildsjæl - med masser af tid og overskud til at kaste dig over dette projekt, måske med dit eget job ved siden af i første omgang. Og en person, som forhåbentlig kan være med til at bringe tilbuddet til yderligere vækst. Og hvis du kan sætte flueben ved de fleste egenskaber herunder, hører vi meget gerne fra dig:
Personlige kvaliteter:
Du er en god lytter
Du har evnen til at skabe en rigtig god kontakt på ganske få sekunder
Du kan både reflektere over og spejle al kærligheden og det levede liv
Du er empatisk og har myndighed og sødme
Du er en performer – er vant til at stå foran en forsamling og kan formidle essensen af det hele ud til mange mennesker, med mange forskellige overbevisninger og forventninger
Du har en modenhed i forhold til alle livets store udfordringer – ikke mindst døden
Du kan formidle budskabet og skabe yderligere vækst i firmaet
Faglige kvaliteter:
Du har en relevant, faglig uddannelse
Du er kreativ og kan skrue den helt rigtige ceremoni sammen: musik, sang, tekster og ritualer
Du er en god taleskriver
Du er fleksibel – kan springe til akut ved begravelser og bruge mange lørdage på bryllupper hele sommeren.
Du kan koordinere med samarbejdspartnere og har gerne et godt netværk af musikere mm
Du er er en intuitiv produktionsleder med teknisk snilde – ALT skal lykkes (også når det går galt).
Oplæring, arbejdstider og løn:
Vi laver et godt teoretisk og praktisk oplæringsforløb, hvor du følger mig, til du er klar til at stå på egne ben.
Arbejdstiden er meget fleksibel - døgnet rundt og året rundt: Begravelser kommer ind akut og de fleste bryllupper ligger på alle sommerlørdagene og planlægges som regel i god tid.
Lønnen afhænger af, hvor mange ceremonier du udfører. Men glæden ved arbejdet er stor, at kunne assistere mennesker i deres livs lykkeligste eller sværeste tid, alene det giver stor arbejdstilfredshed.
Der er ingen ansøgningsfrist, vi tager samtaler løbende, men det kunne være fint, om du kunne blive oplært her i vinter og måske er klar til at stå på egne ben til sommer.
Har vi skræmt dig langt væk eller lokket dig nærmere – så kig videre her på vores hjemmeside eller Facebook-side: https://www.facebook.com/livsceremonier/
Ring eller skriv gerne til mig, hvis du vil vide mere.
Mange hilsner
Ane Christensen
Ejer og ceremonileder
tlf 26 12 26 29